BEYSAD olarak çevrim içi toplantılarımızla, sizler için titizlikle hazırlanmış konu ve konuklarla sizlere ulaşmayı sürdürüyoruz.
BEYSAD İhracat Komitesi çalışmaları kapsamında, İnovakademi işbirliği ile toplamda 12 saatlik; 4 günde tamamlanacak ONLİNE HEDEF PAZAR ANALİZİ ve DİJİTAL PAZARLAMA UZMANLIĞI EĞİTİMİ planlanmıştır ve ilki 12 Ocak Çarşamba günü yapılmıştır.
Yaklaşık 40 kişinin ilgi gösterdiği eğitimin amacı şu şekilde özetlenebilir:
İnternetin yaygınlaşması ve son dönemde yaşanan Covid-19 pandemi süreciyle beraber ticaret şekli değişmiş, işletmeler ve satın almalar online kanallara yönelmiştir. Ayrıca sınırlar eski önemini kaybetmiştir. Bunun doğal sonucu olarak dünya büyük bir pazar yerine dönmüştür. Şirketlerimizin gerek online gerek ihracat pastasından pay alması, hedef pazar analizi ile doğru ülkelerin tespiti ve sonrasında da pazardaki potansiyel alıcılara ulaşılmasıyla mümkün olmaktadır. İşte bu nedenlerden dolayı, hedef pazar seçimi ve ihracat stratejisi oluşturma önemli bir aşamadır. Pazar belirlendikten sonra dijital pazarlama yöntemleri ile belirlenen stratejiler ile yeni pazarlarda potansiyel alıcılara ulaşılması ile ilgili uygulamalar da hedef pazar analizi ve dijital pazarlama eğitiminin konusunu oluşturmaktadır.
Eğitim; hedef pazar analizi, dijital pazarlama ve dış ticaret istihbaratı; müşteri bulma ve elde tutma, reklamlar, performans-ölçümleme konu başlıklarında ve 4 farklı günde 3’er saatlik sürelerde ayrıntıları ile ele alınacaktır.
Eğitimler; İnovakademi’nin yetkin eğitimcileri olan Gökhan Erol, Selçuk Şağban ve Barış Yaşbala tarafından tamamlanacak olup; ilkinin önemli bilgi paylaşımları yanında akıcı ve keyifli geçtiğini mutlulukla paylaşmak isteriz.
Önemli bilgilendirmeler içeren bu eğitim dizisinde, işbirlikleri adına başta İnovakademi yetkilileri ve planlama için İhracat Komitesi liderleri Tuğba Özalp ve Sayat Çakır olmak üzere, komite üyeleri ve etkinliğe ilgi gösteren tüm üyelerimize teşekkür ederiz ve başka etkinliklerimizde görüşebilmeyi dileriz.